6 de febrer del 2014
avui, hem anat a veure el treball de recerca de l'Eric Roig, ell va fabricar un cotxe teledirigit i després va fer una comparació.
5 de febrer del 2014
http://www.youtube.com/watch?v=PA0b_vBUzmI&feature=youtu.be
29 de gener del 2014
hem baixat a la cala central, i hem provat els cotxes.
primerament, hem mesurat una distància i hem temporitzat el que tardava en recórre-la.
27 de gener del 2014
ACABEM!
avui era l'últim dia de treballar a classe, com varem haver de canviar el projecte, hem hagut de fer-ho molt ràpid, encara que no ens hem deixat ni el mínim de tall com fer retrovisors amb suro, hem utilitzat, gomets i pintura, també. És bastant hippie, però ens encanta, hem acabat de fer les rodes, encara que una no va gaire bé ja hem trobat la solució. Dimecres ens avaluen!! esperem treure bona nota!
24 de gener del 2014
CANVIEM!
el nostre projecte no ha anat com pensàvem, al final agafem un tall de fusta amb unes rodes que venen a ser com tubs de clavagera enganxades pels cantons amb uns angles, per sobre una caixa de cartó fulrrada per millorar-ne la presentació
21 de gener del 2014
primerament, agafarem un monopatí. Amb gomes no elàstiques li enganxarem una ampolla de cocacola i al moment de la presentació, hi posarem mentos, que faran una reacció de força contra el tap, que es treurà i això farà que vagi endevant gràcies a la propulció i les rodes del monopatí. per millorar la seva presentació exterior, posarem a sobre una caixa i la decorarem com el nostre model, el Volswagen T.1
17 de gener de 2014
FOTOS DE LA PRESENTACIÓ
Al FINAL HEM ESCOLLIT EL VOLSWAGEN T.1 (16-1-14)
LA SEVA HISTÒRIA
En finalitzar la Segona Guerra Mundial, la fàbrica Volswagen de Wolfurg, Alemanya, va passar en mans del govern Britànic, el qual va rebre el 23 d'abril de 1947 una proposta de l'empresàri Holandès, Ben Posa, per comercialitzae la marca als països Baixos.
15 de gener de 2014
HISTÒRIAavui, hem anat a veure el treball de recerca de l'Eric Roig, ell va fabricar un cotxe teledirigit i després va fer una comparació.
5 de febrer del 2014
http://www.youtube.com/watch?v=PA0b_vBUzmI&feature=youtu.be
29 de gener del 2014
hem baixat a la cala central, i hem provat els cotxes.
primerament, hem mesurat una distància i hem temporitzat el que tardava en recórre-la.
27 de gener del 2014
ACABEM!
avui era l'últim dia de treballar a classe, com varem haver de canviar el projecte, hem hagut de fer-ho molt ràpid, encara que no ens hem deixat ni el mínim de tall com fer retrovisors amb suro, hem utilitzat, gomets i pintura, també. És bastant hippie, però ens encanta, hem acabat de fer les rodes, encara que una no va gaire bé ja hem trobat la solució. Dimecres ens avaluen!! esperem treure bona nota!
24 de gener del 2014
CANVIEM!
el nostre projecte no ha anat com pensàvem, al final agafem un tall de fusta amb unes rodes que venen a ser com tubs de clavagera enganxades pels cantons amb uns angles, per sobre una caixa de cartó fulrrada per millorar-ne la presentació
21 de gener del 2014
primerament, agafarem un monopatí. Amb gomes no elàstiques li enganxarem una ampolla de cocacola i al moment de la presentació, hi posarem mentos, que faran una reacció de força contra el tap, que es treurà i això farà que vagi endevant gràcies a la propulció i les rodes del monopatí. per millorar la seva presentació exterior, posarem a sobre una caixa i la decorarem com el nostre model, el Volswagen T.1
17 de gener de 2014
FOTOS DE LA PRESENTACIÓ
Al FINAL HEM ESCOLLIT EL VOLSWAGEN T.1 (16-1-14)
LA SEVA HISTÒRIA
En finalitzar la Segona Guerra Mundial, la fàbrica Volswagen de Wolfurg, Alemanya, va passar en mans del govern Britànic, el qual va rebre el 23 d'abril de 1947 una proposta de l'empresàri Holandès, Ben Posa, per comercialitzae la marca als països Baixos.
15 de gener de 2014
El citröen 2CV, és un automòvil de baix cost produït per una marca françesa des de l'any 1048 al 1990. Es van produir 2.872.583 unitats i 1.46.306 unitats amb carrosseries tipus furgoneta. La producció total de totes les variants ascendí finalment a 5.118.889 unitats.
Va ser creat amb la direció d'André leflebre i l'italaà Flamino Bertoni i disenyat per Alphonse Forceau, en concret perquè poguèssin cabre els dos agricultors amb els seus sacs de blat de 50kg.
CARACTREÍSTIQUES PRINCIPALS
la tecnologia d'aquest cotxe era remarcable per qualsavol cotxe d'aquella època, i molt per a un dels cotxes més econòmics de la hitòria.
-inusual suspensió independents a les quatre roses, les rodes del davant connectades a les de darrera en cada costat del cotxe.
-frens frontals interns per reduir el pes no suspès i fer la conducció més suau.
-canvi de 4 marxes manuals, les usuals a l'època eren de 3
-portes davanteres amb frontissa al darrera
-i moltes més
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada